Sym Drg 160 2022
- Marca: Sym
- Vandut si livrat de: Bardak Motor
- Cod produs: b68rBDK-MDAwMTIx
- Stoc limitat
Categorii variate
Alege dintr-o gama variata de produse
Transport local
Livram produsele direct la usa ta
Comanda rapida
Termen de livrare: 1-5 zile
SYM DRG 160
Asemenea unui pasionat de racing, în șaua DRG ai senzația că te strecori lin și rapid pe străzi și devi una cu scuterul tău dragon la viraje, pe serpentine sau pe autostrada. Daca ești pasionat de racing, te va impresiona capacitatea DRG BT de a se inclina până la un unghi de 42 grade, datorita distribuției uniforme a greutății 50:50, lucru puțin obișnuit pentru un scuter.
Mitologia care l-a inspirat poate aparține trecutului, dar noul DRG BT își bazează puterile pe tehnologia viitorului:
- Motor de nouă generație 158 cc răcit cu lichid
SYM DRG BT este echipat cu un motor puternic, monocilindric de 158 cmc, răcit cu lichid, care oferă o putere maximă de 15 CP și un cuplu maxim de 15,4 Nm.
- Z.R.S.G – Zero-Resistance Starter & Generator si Sistem Eco Friendly Start-Stop
DRG are un sistem de pornire și oprire care utilizează o tehnologie inteligentă de pornire a motorului, numită ZRSG (Zero Resistance Starter & Generator). Motorul vehiculului se oprește după trei secunde la ralanti, contribuind la economisirea combustibilului. Un generator repornește motorul fără întârziere la plecarea de pe loc.
- A.L.E.H – Anti-Lift Engine Hanger System
DRG BT dispune de noua tehnologie SYM A.L.E.H (Anti-Lift Engine Hanger System). Acesta este un sistem performant de suspensie a motorului care îi echilibrează centrul de greutate, amortizând ridicarea care se resimte atunci când accelerezi. Acest lucru oferă stabilitate mai bună și o pornire mai eficientă de pe loc.
- Sistem ABS Bosch a 10-a generație
DRG este echipat cu cel mai avansat sistem ABS Bosch, a 10-a generație. Sistemul de frânare oferă siguranța mai mare riderului, intervenind eficient și numai atunci când este necesar. DRG este echipat cu o frână pe disc de 260 mm față și de 233 mm spate și etrier cu două pistoane.
- Faruri full LED performate duble, cu design unic.
Luminile de poziție sunt în forma de boomerang, integrând și semnalizările, iar stopurile amintesc de ochii înflăcărați ai dragonului. Display-ul central este cu reglare automată a luminozității
- Podea plată și cârlig pliabil pentru bagaje. Șaua se deschide ușor, doar la apăsarea unui buton. Port rapid de încărcare usb la îndemăna.
- Amortizorul spate cu arc pretensionat inspirat de la motocicletele de curse este reglabil, pentru a oferi o stabilitate foarte bună, iar toba este mai scurtă și mai ușoară decât la celelalte scutere contribuind la păstrarea centrului de greutate cât mai central și, în același timp, completând placerea condusului, cu un sunet sportiv.
SISTEM ANTIBLOCARE ABS BOSCH
Sistem antiblocare Bosch 10 M ABS
CONECTOR USB
Conector USB, ideal pentru reîncărcarea dispozitivelor electronice.
CHEIE UNICĂ
Activează mai multe funcții: deschiderea compartimentului de sub șa, contactul și blocarea ghidonului.
AFIȘAJ DIGITAL
ILUMINARE LED
Iluminare LED, putere mare, durată și consum redus de energie.
CRIC CENTRAL
SUPRAFAȚĂ PLATĂ
Aceasta facilitează o poziție corectă de conducere și, eventual, permite ca obiectele usoare să fie plasate pe ea.
SPAȚIU SUB ȘA PENTRU O CASCĂ JET
2 ANI GARANȚIE
Garanție gratuită de 2 ani in service autorizat SYM.
Ampatament | 1380 |
Capacitate rezervor combustibil | 7.4 litri |
Cauciuc fata | Tubeless 120/70 - 13 |
Cauciuc spate | Tubeless 130/70 - 13 |
Consum combustibil | 2.6 l/100 km |
Cuplu maxim | 15,5 NM la 5500 r.p.m. |
Frana fata | pe disc - 260mm |
Frana spate | pe disc - 233mm |
Greutate proprie | 132 kg |
Inaltime sa | 800 mm |
Lungime | 1990 x 735 x 1130 |
Putere | 15 PS la 8500 r.p.m. |
Suspensie fata | Furca telescopica |
Suspensie spate | Amortizor monoshock |
Tip motor | Monocilindru in 4 timpi 158 cc |
Capacitate cilindrica | 158cc |