Red Dog Win


Red Dog Win, programul de fidelitate DinamoWin pentru adevaratii suporteri Dinamo Bucuresti.

Descarca PDF regulament de aici.

DinamoWin - primul Social MarketPlace din lume dedicat suporterilor unei echipe de fotbal - a lansat Red Dog Win, programul de fidelitate dedicat membrilor platformei, adevărați suporteri ai clubului de fotbal Dinamo Bucuresti.

Uniti de pasiunea pentru Dinamo si pentru fotbal, membrii DinamoWin contribuie la sprijinul financiar acordat clubului, iar loialitatea le este, de astazi, recompensata.

Conceptul in jurul caruia platforma DinamoWin a fost lansata in noiembrie anul trecut este de a oferi suporterilor o retea de socializare dedicata, dar si un marketplace in care sunt disponibile mii de produse. Membrii platformei stiu ca, la fiecare comanda, o parte din valoarea acesteia ajunge direct la clubul de fotbal, contribuind direct la sustinerea financiara a echipei.

Dincolo de acest obiectiv, caruia DinamoWin ii dedica intreaga atentie, platforma isi mai propune sa duca experienta suporterilor la un nou nivel si sa ofere utilizatorilor acces la un program unic de fidelitate.

Astfel, membrii DinamoWin pot castiga bilete la meciuri internationale (ale marilor cluburi din Europa, meciuri din Champions League, la turneele finale de Campionat Mondial și de Campionat European), la meciurile ale echipei nationale de fotbal a Romaniei, la turnee de fotbal organizate special pentru ei, alaturi de legende ale clubului Dinamo, precum și alte evenimente sportive și auto-moto.

Marius Tudor, CEO DinamoWin: “A venit momentul ca suporterii adevărați să fie recompensati si să le oferim experiente inedite ca iubitori ai fotbalului. Ne bucuram, astfel, să anuntam lansarea Red Dog Win, programul de fidelitate DinamoWin, care ofera utilizatorilor ocazia sa castige bilete la meciuri de Champions League, Campionat Mondial și European, sa joace meciuri alaturi de gloriile Dinamo si la alte evenimente sportive de renume (Formula 1, Moto GP etc).

Sprijinul acordat de suporterii Dinamo echipei lor de suflet este deja un model. Iar odata cu lansarea DinamoWin, in toamna anului trecut, a devenit si mai usor pentru fani sa sprijine financiar echipa si sa socializeze: la fiecare comanda, 50% din comisionul de vanzare ajunge la echipa. De asemenea, au o retea de socializare dedicata.

Ne mentinem angajamentul de a ajuta financiar clubul Dinamo, prin comisionul din comenzi cedat catre echipa, si credem ca evenimentele din cadrul programului de fidelitate Red Dog Win vor creste si mai mult angajamentul utilizatorilor în platforma și numarul de comenzi efectuate – ceea ce va genera noi venituri pentru echipa”.

Calendarul Red Dog Win, programul de fidelitate DinamoWin

Pentru 2022, DinamoWin isi propune sa organizeze, in cadrul programului de fidelitate Red Dog Win, 87 de evenimente interne si internationale si sa recompenseze peste 900 de utilizatori. Calendarul evenimentelor in perioada februarie – aprilie 2022 arata astfel:

-  6 februarie – FC Barcelona - Atletico Madrid (La Liga, Campionatul Spaniei);

-  12 februarie – Dinamo Legends, suporteri – legende Dinamo (Brașov);

-  16 februarie – Inter – Livepool (UEFA Champions League, Milano);

-  20 – 24 februarie – Excursie la ski (Kopaonik);

-  6 martie – Câștigă bilete la meciul Olanda - Germania;

-  12 martie - Dinamo Legends, suporteri – legende Dinamo (Bucuresti);

- 9 Aprilie - Real Madrid - Getafe 

- 20 - 25 Mai - Formula 1

- 4-6 Iunie - Moto GP

- 25 Iunie - Regata, Lagoon 39, 7 zile pe catamaran pe insulele din Grecia 

 

https://www.dinamowin.ro/s/events