Intrebari frecvente


Speram ca in cele ce urmeaza sa gasesti raspunsul potrivit intrebarilor tale. In cazul in care raspunsurile nu sunt cele pe care le cauti te rugam sa ne contactezi la adresa support@dinamowin.ro


De ce sa comand produse de pe Dinamowin.ro?

La fiecare comanda in platforma, 50% din comisionul de vanzare este cedat de DinamoWin catre echipa Dinamo Bucuresti. In acest fel, fara niciun alt cost / comision / efort suplimentar din partea ta, sprijini financiar echipa. Nu a fost niciodata mai usor sa poti contribui la performanta echipei echipei tale!


Cum comand?

Pentru a comanda online trebuie sa iti creezi un cont pe site-ul DinamoWin daca nu ai deja unul.

Pasul 1

Dupa ce ai gasit produsul pe care il doresti apasa pe butonul "Adauga in cos". Produsul va fi adaugat in cosul tau de cumparaturi.

Pasul 2

Pentru a vedea ce produse ai selectat apasa butonul "Cosul meu"

Pasul 3

Dupa ce ai adaugat toate produsele pe care vrei sa le cumperi apasa butonul "Cosul meu", iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasa "Vezi detalii cos".

Pasul 4

In noua pagina deschisa iti va aparea campul “Sumar Comanda" unde regasesti totalul de plata. Apasa butonul “Continua” si te va directiona in pagina “Detalii Comanda”  unde trebuie sa completezi date facturare, modalitate livrare, modalitate plata si detalii aditionale. Dupa completarea datelor vei fi directionat catre pagina “Comanda plasata”:

  • daca nu te-ai logat inainte de a incepe cumparaturile ti se va deschide o noua ferestra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;
  • daca esti deja logat trebuie doar sa introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legatura cu tine si pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.

Cum platesc?

Modalitatile de plata acceptate pe site-ul DinamoWin :

- Plata cu cardul bancar;

Pentru mai multe detalii recomandam parcurgerea sectiunii "Termeni si conditii".


Pot achita o comanda in rate sau in conditii de discount conform cardului pe care il detin?

Periodic, vom promova campaniile concepute de catre magazinele noastre partenere. In cazul in care campaniile respective includ modalitati de plata cu cardul in rate sau vor acorda un anumit procent de discount, cu siguranta aceste informatii se vor regasi in regulamentul de campanie pe care il recomandam a fi parcurs de catre toti cei interesati de achizitionarea de produse de pe site-ul DinamoWin.


Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

Poti modifica / anula comanda din zona de administrare a comenzilor, ori contactandu-ne pe e-mail la: support@DinamoWin.ro

Trebuie sa stii datele de identificare ale contului tau de user si numarul comenzii pentru a confirma impreuna anularea comenzii.


Pot plasa o comanda ca persoana juridica (SRL, SA, PFA sau ONG)?

Odata creat un cont de utilizator, iti poti personaliza din profil datele companiei pe care o reprezinti. 


Nu am primit factura. Ce fac?

Facturile generate prin achizitia produselor sunt salvate pe contul tau de client si pot fi descarcate in format electronic oricand. Factura poate fi printata sau salvata PDF (recomandam pentru protejarea mediului inconjurator) selectand comanda din urma careia a rezultat. De asemenea, e-mail-ul care confirma comanda va contine si factura, avand optiunea de descarcare.


Cum procedez daca am gresit datele de facturare?

Daca ai finalizat comanda, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru refacturare trebuie sa tii cont de faptul ca aceasta se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, te rugam sa ne transmiti un e-mail pe adresa support@DinamoWin.ro atat cu datele din comanda initiala, cat si cu noile date de facturare.


Ce fac daca am primit alt produs, daca comanda este incompleta sau nu sunt multumit de produsul primit?

Daca ai identificat problema in momentul livrarii iti recomandam sa ne contactezi:

- via e-mail support@DinamoWin.ro precizand datele comenzii si in maximum 48 de ore lucratoare, sau dupa caz conform politicii aplicate de partenerul DinamoWin. 


Ce fac daca nu am gasit certificatul de garantie?

In cazul in care nu exista un certificat de garantie in contul tau si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect in maxim 48h de la primirea coletului:

- via e-mail support@DinamoWin.ro precizand datele comenzii, tipul garantiei si a service-ului recomandat si aspectele care te nemultumesc;


Cum procedez pentru returul produsului?

Nu toate produsele sunt eligibile pentru retur. In primul rand produsul trebuie sa fie eligibil pentru retur si trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (produsul nu trebuie sa prezinte zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice). In cazul in care te afli in situatia de a returna produsul primit, recomandam citirea politicii de retur aplicata fiecarui manazin si conform cu ordonantei de urgenta nr.44/2014, publicata in M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014 sau te rugam sa ne contactezi:

- via e-mail support@DinamoWin.ro precizand datele comenzii, aspectele care te nemultumesc si contul in care doresti sa iti fie returnata suma platita in cazul in care plata a fost facuta la livrare in numerar;

Recomandam citirea politicii de retur aplicata de DinamoWin si conform cu ordonantei de urgenta nr.44/2014, publicata in M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.


In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

In caz de retur vom vira banii urmand fluxul platii initiale. Se va credita contul platitor sau un cont mentionat ulterior daca plata a fost facuta la livrare in numerar. Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului sau urmand pasii recomandati de partenerii DinamoWin, dupa caz. Recomandam citirea politicii de retur aplicata de DinamoWin si conform cu ordonanta de urgent nr.44/2014, publicata in M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.


Se pot returna produsele resigilate?

Da. Produsele resigilate beneficiaza de aceleasi conditii de retur ca si produsele noi. Recomandam citirea Politica de retur aplicata de DinamoWin si conform cu ordonanta de urgenta nr.44/2014, publicata in M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.


Am primit voucher si am incercat sa il folosesc la o comanda, dar nu se aplica. Ce trebuie sa fac?

Daca ai incercat sa folosesti un voucher, asigura-te ca ai introdus codul corect. Daca ai incercat sa aplici pe o comanda un voucher castigat intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Daca produsul face parte din categoriile incadrate in campanie si nu reusesti sa aplici codul vocuherului pentru plata comenzii, te rugam sa ne contactezi:

- via e-mail support@DinamoWin.ro precizand datele voucherului si a comenzii in cazul careia doresti sa fie aplicat;